Verslag uitstapje naar Mérignies Golf
Op 20 mei is er een groep van 32 senioren “op uitstap” geweest naar Mérignies Golf & Country Club. Hier het verslag.
Een mooie baan, zeer nat (kunnen zij natuurlijk ook niets aan doen), maar uitdagend. Mooie huizen erlangs. Lekker weer, met veel wind, wat het wederom extra uitdagend maakte. Een heel klein buitje op het eind, waarvan alleen de laatste flights last hebben gehad. Een kapotte buggy, die spontaan blokkeerde via de achterwielen, zorgde helaas voor wat oponthoud in de baan. Gelukkig werd hij snel vervangen door een andere buggy van de greenkeepers, dus met achterbak, waarin de tassen plat moesten liggen. Beetje onhandig, maar ook dat hebben we overleefd.
En dan de prijswinnaars:
- 1e prijs – Gerrit Hommerson
- 2e prijs – Angelo Susanna
- 3e prijs – Jean Balthau
Zowel voor als na de wedstrijd was de sfeer opperbest. Gezelligheid troef. Gezamenlijk werd de dag afgesloten met een maaltijd. Kortom…..het was een uitermate geslaagde dag, die zeker voor herhaling vatbaar is. En dat kan al over 4 weken, op 17 juni. Dan gaan we naar Duinkerke Golf. Je kunt nog inschrijven, als je dat al niet gedaan hebt. Mocht het vol zitten. Schrijf gewoon in via Egolf4U, dan kunnen we kijken wat we kunnen regelen.
Tot snel ziens. De seniorencommissie Jean, Harold, Anneke en Ine.